بوت استرپ بوت
نوشته شده توسط : علی پور

تحلیل
و ارزیابی مزایای به کارگیری از بوت استرپ بوت استرپ (Bootstrap) با در اختیار داشتن ابزار های آماده، توانست پرکاربرد ترین امکانات نخستین اینترنت تارنما ها از پاراگراف دکمه ها، منوهای آبشاری، فرم ها، جدول ها و . . . را براحتی فرآهم بیاورد .
با استعمال از ابزار های جان دار در بوت استرپ می بضاعت و توان عناصر طراحی وب سایت را واکنشگرا کرد .
یکی از ویژگی های باارزش قاب ورک بوت استرپ این میباشد که با تمامی موتورهای کاوش هماهنگ هست . به عبارتی دیگر همه موتور های کاوش بوت استرپ را پشتیبانی می کنند .
در بخش های قبلی گفتیم با به کارگیری از بوت استرپ می بضاعت یک وب وبسایت ریسپانسیو پباده سازی کرد در این قسمت توضیحات خویش را تکمیل تر می کنیم . در‌صورتی‌که برنامه نویس در برنامه خویش از بوت استرپ (Bootstrap) استفاده کند، دیگر نیازی نیست تا اینترنت وبسایت خویش را به فیس دستی و جداازهم برای دسکتاپ، موبایل و تبلت ریسپانسیو کند . بلکه بوت استرپ به رخ قلم وبسایت طراحی شده را برای نمایش در دستگاه های متفاوت سازگار می نماید .
بوت استرپ قابلیت پباده سازی وبسایت را برای اشخاصی که از رفتن به سمت کد نویسی هراس داشتند مضاعف سهل و آسان کرده هست .
بوت استرپ موجب افزایش چشمگیر سرعت و دقت در برنامه نویسی می شود .
استعمال از گروه ابزار های بوت استرپ موجب می شود تا وب وبسایت طراحی گردیده ظواهر استفاده کننده پسند تری نسبت به وضعیت پباده سازی دستی داشته باشد . به عبارتی دیگر بوت استرپ موجب ارتقاء UI اینترنت تارنما شده و شکل استانداردی به خروجی کار می دهد .
بوت
استرپ (Bootstrap) چیست؟
آنالیز
و آنالیز معایب به کارگیری از بوت استرپ پس از تحلیل و چک مزایای به کارگیری از بوت استرپ نیاز می‌باشد تا معایب آن را نیز تحلیل نماییم . با وجود تمام مزایایی که برای این قاب ورک با ارزش ابلاغ شد ولی بوت استرپ خالی از عیب نمی‌باشد . از پاراگراف معایب بوت استرپ می توانایی به موردها ذیل اشاره کرد .

طراحی سایت در مشهد

اینترنت وب سایت های پباده سازی شده توسط بوت استرپ شباهت متعددی به یکدیگر دارا‌هستند .
بوت استرپ با سهل و آسان کردن عمل برنامه نویس موجب گردیده تا امروزه خلاقیت کمتری نسبت به گذسته از برنامه نویسان شاهد باشیم .
مقایسه
سئو وب سایت طراحی شده با بوت استرپ و تارنما پباده سازی شده توسط برنامه نویس در این بخش می خوا‌هیم وبسایت طراحی شده توسط کادر ورک بوت استرپ (Bootstrap) را از نظر سئو وب سایت با وب سایت پباده سازی شده به وسیله برنامه نویس به رخ دستی، مقایسه نماییم .

در یک گزاره می توانایی بیان کرد از حیث اصول سئو هیچ تفاوتی در بین اینترنت سایت های طراحی شده بوسیله برنامه نویس به چهره دستی و اینترنت تارنما های طراحی گردیده به وسیله قاب ورک بوت استرپ وجود ندارد . بوت استرپ فقط کاری که می نماید این میباشد که سرعت و اعتنا فرایند طراحی سایت را ارتقا می دهد و به هیچ وجه در اصول فنی وب سایت خللی ساخت نمی کند .

در این مطلب عملکرد کردیم با بی آلایش ترین لهجه ممکن شما را با یکی دیگر از اصطلاحات تخصصی پباده سازی تارنما آشنا نماییم . برای دانایی بخش اعظم در زمینه مباحث سئو، طراحی سایت، طراحی نرم افزار و دیجیتال مارکتینگ با وب وبسایت رایا پارس هم پا باشید .

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: